Metodiky RRRR
Metodiky Respekt, Rozmanitost, Rovnost, Resilience (RRRR), byly navrženy pro učitele základních a středních škol s cílem rozvíjet socio-emoční dovednosti žáků a jejich pozitivní vztahy.
Metodiky přináší pedagogům chybějící oporu v tématech, která jsou ve škole relativně nová. Obsahují sadu 8 přehledných a praktických příruček, které jsou rozděleny podle ročníků. Každá oblast obsahuje aktivity, které vycházejí ze zážitkové pedagogiky. Učení probíhá prostřednictvím hraní rolí, diskuzí nad modelovými situacemi nebo práce s daty. Učitel má k dispozici nejen teoretická východiska, vzdělávací cíle a popis postupu, ale i zajímavé tipy a doporučení pro rozšiřující aktivity či přesah mimo školu. Součástí jsou i pracovní listy pro žáky a otázky pro reflexi aktivit.
RRRR - úvod ZŠ ->
Metodika socio-emočního učení Respekt, Rozmanitost, Rovnost, Resilience |
||
RRRR - 1. ročník ZŠ ->
Metodika socio-emočního učení Respekt, Rozmanitost, Rovnost, Resilience |
||
RRRR - metodika pro 2.-3.ročník ZŠ ->
Metodika socio-emočního učení Respekt, Rozmanitost, Rovnost, Resilience |
||
RRRR - metodika pro 4.-5.ročník ZŠ ->
Metodika socio-emočního učení Respekt, Rozmanitost, Rovnost, Resilience |
||
RRRR - metodika pro 6.-7.ročník ZŠ ->
Metodika socio-emočního učení Respekt, Rozmanitost, Rovnost, Resilience |
||
RRRR - metodika pro 8.-9. ročník ZŠ ->
Metodika socio-emočního učení Respekt, Rozmanitost, Rovnost, Resilience |
||
RRRR - úvod SŠ ->
Metodika socio-emočního učení Respekt, Rozmanitost, Rovnost, Resilience |
||
RRRR - metodika pro 1.-2. ročník SŠ ->
Metodika socio-emočního učení Respekt, Rozmanitost, Rovnost, Resilience |
||
RRRR - metodika pro 3.-4. ročník SŠ ->
Metodika socio-emočního učení Respekt, Rozmanitost, Rovnost, Resilience |